wtorek, 28 lipca 2015

Kosmetyczni ulubieńcy ostatnich miesięcy

Hejka, to są kosmetyczni ulubieńcy ostatnich miesięcy. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba. Nie będę już przedłużać ;)



1. Sally Hansen DAIMOND STRENGTH  - ta odżywka do paznokci po prostu uratowała stan płytki moich paznokci. Jest genialna! Na pewno będę jej długo używać, na szczęście ma pojemność aż 13,3ml :D Więcej o tym produkcie możecie przeczytać w tym poście KLIK ;) Odżywka szybko schnie i świetnie się nakłada. Jest idealna pod lakiery kolorowe. 




2. Szczotka TANGLE TEEZER- szczotkę tangle teezer dostałam już na Święta Bożego Narodzenia w 2014 roku. To była dla mnie totalna niespodzianka, ponieważ chociaż bardzo chciałam ją kiedyś dostać to nikomu o tym marzeniu nie mówiłam :)  Ja mam wersję niebiesko-różową i jest świetna, Idealnie rozczesuje nawet największe kołtuny. Ale spójrzmy prawdzie w oczy, żadna szczotka nie rozczesze nam włosów za jednym pociągnięciem. Ale dzięki TT czesanie jest bardzo przyjemne i wcale nie boli. Ta szczotka również nie wyrywa nam włosów! Genialna. Przeżyła wiele wypadków, ale myślę, że się kiedyś skuszę jeszcze na wersję compact , ponieważ zwykła wersja się troszeczkę niszczy od przenoszenia w torebkach/plecakach. Polecam serdecznie!!!





3. Gumki INVISIBOOBLE - kupiłam dopiero jakoś w styczniu, ale  jeszcze przed skończeniem się przerwy świątecznej. Moje zakupiłam w drogerii Hebe za 14,99. W opakowaniu były 3 gumki, więc się podzieliłam z siostrą. Moją gumkę mam już 6 miesięcy, ale jeszcze nie pękła ;) Jedyne co się z nią stało, to się strasznie rozciągnęła. Ale jest na to sposób, który rewelacyjnie działa. Zlałam ją ostatnio wrzątkiem i wyglądała jakbym ją dopiero kupiła :) Moja jest w kolorze brązowym, ale niedługo na pewno sobie kupię jeszcze inne :) A gumka idealnie podtrzymuje włosy!!! Muszę ją Wam polecić. Obojętnie czy macie grube i ciężkie włosy czy cienkie i jest ich mało. Ona poradzi sobie z każdym rodzajem włosów i moje podtrzymuje idealnie. Jestem pod wielkim wrażeniem, ponieważ od zwyczajnych gumek po kilku godzinach boli mnie skóra głowy, a ta gumka nie daje takiego efektu ! Rewelacja !!!




4. Rimmel STAY MATTE -  Jest to chyba najlepszy puder, jaki kiedykolwiek miałam. Daje bardzo mocny, długo utrzymujący się mat. Ja mam kolor 001 TRANSPARENT .  Pisałam o nim w tym haul'u KLIK . 


5. Alterra DEZODORANT DO CIAŁA - w czasie roku szkolnego zawsze po wf-ie używałam tego produktu. Ma cudowny zapach, pachnie trochę jak mamba o smaku coli. Ja używam go jako mgiełki do ciała. Kosztuje niewiele. 


6. Lovely COLOR WEAR LONG LASTING - kiedy wybierałam się na ślub kuzynki, szukałam sobie jakiejś pomadki, najlepiej matowej, która utrzymuje się bardzo długo i jest w kolorze zgaszonego różu. I to był strzał w dziesiątkę. Utrzymuje się na prawdę długo. Więcej o niej możecie przeczytać również w tym HAUL'U





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz