piątek, 31 lipca 2015

Haul Pielęgnacyjny

Hejka, dzisiaj pokażę Wam m. in. moje zakupy z promocji w Rossmannie, która odbyła się na Dzień Matki. Wiem, że już trochę czasu minęło od tej promocji, ale może któraś z Was chce kupić teraz jakiś produkt do pielęgnacji twarzy, a ten post będzie zawierał informacje już po dość długim testowaniu tych produktów. Większość produktów mogliście już zobaczyć w poście o pielęgnacji mojej twarzy ;)




1. ZIAJA, UNIWERSALNY PŁYN DO DE-MAKIJAŻU OCZU

Cena: 4,49zł/2,69zł



Dno, dno i jeszcze raz dno!!! Nigdy więcej nie kupię. Nie sprawdził mi się totalnie. KLIK

2. CLEAN & CLEAR, GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCA PIANKA

Cena: 12,39zł/7,43zł

Bardzo, bardzo fajny produkt. Przeczytacie o nim więcej tu ---> KLIK

3. SYNERGEN, FRUITY FLIRT, KREM MATUJĄCY DO CERY MIESZANEJ I TŁUSTEJ & SWEET TOUCH, KREM KREM DO CERY WRAŻLIWEJ 

Cena: 8,49zł/4,99zł


Kupiłam te kremy na jakiejś wcześniejszej promocji. Więcej o nich dowiecie się w którymś z następnych postów. Polecałabym jednak kupić jak już to ten do cery wrażliwej, ponieważ jest dużo lepszy, niż ten do mieszanej. Ja niestety po 3 dniach używania stwierdziłam, że w tej cenie kupię sobie na zapas i zakupiłam dodatkowe opakowanie tego matującego :'( Teraz się muszę męczyć.... To znaczy nie jest tak, że nie mogę używać innych kremów, albo, że ten mi szkodzi. Po prostu nie mam takiej wielkiej przyjemności z używania jego w porównaniu do innych kremów, a CHCĘ go zużyć, ponieważ wprowadziłam projekt denko i nie ma zmiłuj ;) .


4. ZIAJA, OCZYSZCZANIE LIŚCIE MANUKA, TONIK ZWĘŻAJĄCY PORY 

Cena:7,99zł/4,79zł  -----> KLIK


Tonik- rewelacja. Bardzo przyjemny dla skóry. Jak najbardziej spełnia swoje zadanie, a z rana rozbudza. WIELKI PLUS za atomizer.

5. RIVAL DE LOOP, HYDRO, KREM POD OCZY

Cena: 6,99zł/4,19zł



Na razie niestety nie mogę Wam nic o nim powiedzieć, ponieważ jak widzicie, nie otworzyłam go jeszcze. Zużywam na razie mój poprzedni krem, ale już zostało mi go może na kilka użyć ;) 



Okej, więc to by było na tyle. Mam nadzieję, że Wam pomogłam, lub odradziłam zakup któregoś z opisanych powyżej produktów. 

Ola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz