sobota, 27 czerwca 2015

PROJEKT DENKO

Cześć ;) Jestem z powrotem! Uwaga! Uwaga! ... W końcu są wakacje! Ojeju... tak się cieszę ;) Tyle czasu wolnego... Może w końcu się opalę, może znajdę czas na czytanie... Zapraszam na post ;)



Dzisiaj pokażę Wam kosmetyki, które zużyłam w ostatnim czasie. 


1) Under Twenty Intense Anti Acne  - Aktywny żel głęboko oczyszczający i odblokowujący pory



Pierwszy kosmetyk zużyty przeze mnie, już na początku czerwca, jest żel do mycia twarzy z Under Twenty. Jest to bardzo przyjemny produkt. Oczy nie pieką mnie zbytnio po nim, a zapach, chociaż jest delikatnie drażniący, to nie przeszkadza w używaniu i nie utrzymuje się na skórze. Opakowanie posiada pompkę. Jest dość wydajny, 200ml zużywałam w ponad 4 miesiące. Produkt ten kosztuje 14,99zł, jednakże ja kupiłam go za około 11 zł w promocji.  Bardzo przyjemnie mi się go używało. 

Co do skuteczności producent obiecuje :



Patrząc na kategorie, moja ocena tego żelu :

 ♡ Intensywnie i skutecznie oczyszcza : 87 %
 ♡ Odblokowuje pory : 75%
 ♡ Działa przeciwtrądzikowo : 55%
 ♡ Wygładza: 50%
 ♡ Koi i łagodzi: 70%


2) Isana Fruhlings-Dusche




Drugi produkt to żel pod prysznic z Isany z ekstraktem z owoców malin; o owocowym, świeżym zapachu. Oprócz malin wyczuwam również nutkę limonki.... Co tu dużo mówić. Bardzo ładny zapach, wydajny produkt, niska cena, bo tylko 2,99 za 300 ml. Chociaż zapach się nie utrzymuje na skórze, to moim zdaniem żel powinien pachnieć w czasie mycia się, a jeśli chcę mieć super pachnącą skórę w trakcie dnia, to mam do dyspozycji jeszcze balsam, perfumy albo mgiełkę. 

3) Bell BB Cream Lightening 7 in 1 Eye Concealer





Już kilka miesięcy temu zużyłam korektor rozświetlający z Bell. Miał on formę kremu BB. Był bardzo lekki, wolny od olejków, z mineralnymi pigmentami. Zawierał SPF 15. Jest to najlepszy korektor jaki dotąd miałam. Lekki, ale krycie miał wyśmienite. Cudownie rozświetlał. Mam kolor 010 light.  Niestety na razie się na niego nie skuszę ponownie, gdyż w moim mieście i tak nie ma Natury (bo właśnie tam stacjonarnie można go wyłącznie dostać), a cena w porównaniu do ilości produktu jest bardzo wysoka. Gdyż zapłaciłam za niego w Naturze coś około 16,99zł za nie więcej niż 5 ml. 


Aplikator jest bardzo fajny, w postaci pędzelka. 

4)  Synergen, plasterki antybakteryjne przeciw wypryskom



Czwarty już zużyty kosmetyk przeze mnie to plasterki antybakteryjne przeciw wypryskom z Synergenu. Jest to moje drugie zużyte opakowanie. Kiedyś poleciła mi je koleżanka. 


Bardzo fajnie działają, może to nie jest jakiś spektakularny efekt, ale znacznie poprawiają wygląd mojej skóry. Plasterki są zapakowane w 3 saszetki. W każdej saszetce jest folia z 12 plasterkami. 

5) Alterra, pomadka ochronna do ust z rumiankiem BIO



Ostatnim, lecz zdecydowanie najlepszym z wszystkich tych pięciu kosmetyków jest pomadka z Alterry! Ku zaskoczeniu wielu z Was nie używałam jej jak normalnej pomadki. Służyła mi ona jako odżywka do rzęs. Posiada ona olej rycynowy, który bardzo korzystnie wpływa na rzęsy. Używałam ją codziennie wieczorem, czasami jeszcze rano. Zauważyłam  poprawę stanu moich rzęs. Kosztuje ona 4,99zł, ja za nią zapłaciłam 2,99zł w promocji... Jest to mój HIT !!!



Byłabym bardzo smutna, że już się skończyła ta pomadka, gdyby nie fakt, że mam w zapasie jeszcze jedno opakowanie :D ! 


I to by było na tyle. Komentujcie! Niedługo pojawi się kolejny post.
Buziaki :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz