niedziela, 21 czerwca 2015

HAUL -49% Rossmann

Hejka! Może na początku opiszę króciutko dlaczego mnie tu tak dawno nie było... No więc ostatnio musiałam się zająć blogiem o wakacjach w języku angielskim (serdecznie zapraszam do przeczytania ---> KLIK ;) ) , miałam ostatnie zaliczenia, poprawki... Ale na szczęście już po wszystkim! Więc będę zaglądała już tutaj regularnie.

Pogoda ostatnio jest okropna! Usiadłam dzisiaj rano i pomyślałam ,,No nie ma co! Leje, więc może to jest odpowiedni moment, żeby zająć się blogiem ^.^ ". No i zrobiłam, obrobiłam zdjęcia, zgromadziłam potrzebne mi przedmioty i jestem tu, żeby opowiedzieć wam o moich łupach *.*





Nie jest to może najnowszy haul, bo promocje zaczęły się na końcu kwietnia, skończyły się w maju... a mamy już połowę czerwca! Ale pomyślałam, że to będzie taki szybciutki post, a wielu z Was się na pewno przyda. Przez ponad miesiąc miałam szansę już dokładnie testować te kosmetyki, więc napiszę Wam również czy warto było kupić dany kosmetyk i czy jestem z niego zadowolona.



PIERWSZY TYDZIEŃ

Podkłady, Pudry, Korektory, Bronzery, Róże, Rozświetlacze
Czas trwania 22.04 - 27.04


Na tej promocji ,,zdobyłam'' tylko, a może aż dwa pudry. Jeden prasowany, a drugi sypki ;)


Pierwszy puder pochodzi z szafy WIBO, Jest to fixing powder. Kosztował mnie 5,30 , a w regularnej cenie kosztuje 10,39 . Do tej pory użyłam go zaledwie kilka razy (bo byłam zajęta pudrem, który zaraz zobaczycie), ale mogę Wam powiedzieć, że jest bardzo fajny! Nie zostawia plam, jest transparentny, przedłuża okres bycia podkładu na twarzy,  Jedyny minus, to chyba to, że nie posiada on niestety aplikatora... 



 Drugi puder to  Stay Matte od Rimmela. Muszę go wam gorąco polecić, ponieważ jest REWELACYJNY !!! Wygląda bardzo naturalnie i do tego matuje skórę na bardzo długi czas. Jestem bardzo, bardzo zadowolona z tego zakupu. Cena: 25,99 (w promocji 13,25).

DRUGI TYDZIEŃ

Tusze, Cienie, Kredki i Eyelinery
Czas trwania : 28.04 - 04.05



Pierwszą moją zdobyczą był tusz transparenty z Miss Sporty : JUST CLEAR MASCARA . Kosztował on mnie 5,86 z 11,49 (świetna okazja nie sądzisz? ). Jestem z niego totalnie zadowolona. Świetnie nadaje się na basen, do szkoły, ale również rewelacyjnie ujarzmia brwi ;)

Następnie wybrałam się do Rossmanna po kredkę na linię wodną. Wyszłam ze sklepu z Lovely Nude Eye Pencil. Jest bardzo ciekawym produktem, jednak nie nauczyłam się jeszcze nią dobrze posługiwać ;) Myślę, że w wakacje się bardziej zaprzyjaźnimy. Kosztowała niewiele, bo tylko 3,05, a w regularnej cenie nie kosztuje dużo więcej, bo 5,99. 


Ostatnim moim zakupem w tej promocji była brązowa automatyczna kredka z lovely, która wpadła w moje ręce zupełnie przypadkiem  ;) 


 Jestem zadowolona z tego zakupu, lecz częściej używam tej kredki jako kredkę do brwi :D Kosztowała również 3,05 zł z 5,99zł... A nazywa się Professional Eye Pencil. Z jednej strony jest kredka, a z drugiej gąbeczka do rozcierania. 


TRZECI TYDZIEŃ 

Lakiery do paznokci, Odżywki, Produkty do ust
Czas trwania : 05.05- 11.05



Ojjj to jest chyba najbardziej szalony ze wszystkich tygodni. Podzielę wam te zakupy na : do ust i lakiery ;) 


No to jeśli chodzi o pomadki, to już na tej jesiennej promocji chciałam zakupić tą szminkę w kredce z lovely. Jednak nie przekonałam się do niej i odpuściłam ją sobie. Za to po filmiku Karoliny ze Stylizacji stwierdziłam : ,,Muszę ją mieć''! No i poszłam i kupiłam :D Ja mam kolorek 3 i jestem z niego szalenieee zadowolona! POLECAM! POLECAM ! POLECAM! Kosztowała mnie zaledwie 3,82 :D W normalnej cenie kosztuje 7,49.... ;)



W swojej ,,kolekcji'' posiadałam już 4 pomadki Baby Lips. Na promocji zamierzałam kupić zaledwie jedną : Pink Punch. Kolor ma bardzo fajny cudownie wygląda na ustach.


Jednak tak wyszło, że jedna z moich pomadek : Just Peachy, zainteresowała się moja siostra. Gdy w końcu ją odzyskałam ,,podkradła '' mi ją moja mama, Więc stwierdziłam, że nie będę już zabierać tej pomadki, gdyż w sumie była już trochę zużyta. No i kupiłam na nowo Just Peachy. Kolor tej pomadki jest rewelacyjny !!! Chyba mój ulubiony jeśli chodzi o Baby Lips. Pomadki kosztowały po 5,09 zł ;)


Może wstawię niedługo post o Baby Lips ? 


 Jeśli chodzi o lakiery to kupiłam 3 lakiery z Wibo i odżywkę z Sally Hansen.
Pierwszy lakier to WOW MIX SAND nr 1 . Nie jestem do niego aż tak przekonana, ale zobaczymy....  Drugi lakier to top coat GEL LIKE. Jest to strzał w dziesiątkę! Paznokcie wyglądają świetnie! No zobaczcie sami! 




Jest to efekt po jednej warstwie lakieru z Rimmela od Rity Ory i jednej warsty top coatu z Wibo ... Czyż nie cudowny efekt? Mnie się bardzo podoba ! 3 lakier jest to lakier do zdobienia paznokci : ART LINER nr16. Używałam go kilka razy... o ile wzorki na lewej ręce wychodzą mi świetnie, to  na prawej to jakaś masakra... Chyba trzeba mieć wyczucie, technikę.... no ale to wszystko do nauczenia :) Ostatni mój zakup to odżywka do paznokci z Sally Hansen! Jest CUDOWNA !!! Uratowała moje rozwarstwione, porozdwajane paznokcie ... Nazywa się DAIMOND STRENGTH i kosztowała na promocji coś koło 13 zł ;) Może nawet mniej. 
Jeśli chodzi o ceny reszty lakierów to : 1) 4,07zł 2) 3,56 zł 3) 3,67zł :D 


Może zainspirowałam którąś z Was do zakupu jakiegoś z tych kosmetyków. Myślę, że ten post przyda Wam się przy okazji następnej [niestety dopiero jesiennej :'( ] promocji w Rossmannie jako właśnie taka inspiracja. Buziaki! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz