niedziela, 7 czerwca 2015

BUBLE

Hej! Dzisiaj opiszę wam kosmetyki, które mnie zupełnie zawiodły! Po prostu bubleee ! Odradzam wam ich kupno ;)


1) A. A. Ultra Nawilżenie- Multifunkcyjny krem B.B. cera jasna


Co obiecuje producent?   

Przeznaczony do cery jasnej, dostosowuje się do jej kolorytu i pielęgnuje. Multifunkcyjny krem odpowiada na najważniejsze potrzeby skóry – nawilża ją, wygładza, rozświetla, koryguje niedoskonałości, wyrównuje koloryt i chroni przed szkodliwym wpływem promieniowania UV. Ponadto chroni przed przesuszeniem- roślinny kompleks glukozy i ksylitolu ogranicza TEWL – przeznaskórkową utratę wody – i nadaje skórze miękkość oraz gładkość. Kolejny efekt to odżywienie- Witamina E odżywia skórę, a współdziałając z filtrami UV chroni ją przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Kosmetyk także wzmacnia funkcje ochronne, ponieważ Wieloskładnikowy mikrolipidowy system MLS tworzy mikrobarierę, która zapewnia spoistość komórkową, zwiększając tolerancję skóry na wpływ czynników zewnętrznych będących przyczyną nadwrażliwości.  
Cena: 19,99zł/50ml    Dostępność : Hebe, Rossmann, Natura.




Kupiłam go kiedyś w promocji w Rossmannie. Nie wiedziałam wtedy jaki ma kolor. Pomyślałam : ,,Cera jasna... powinien być odpowiedni :D '' ... Jednak pomyliłam się strasznie. Jak zobaczycie na załączonym niżej zdjęciu... jest fatalny! Na pewno nie do cery jasnej!

*PLUSY*
-SPF 15
-Nawilża
-Witamina E

*MINUSY*
-kolor
-cena
-przy nałożeniu grubszej warstwy ZASYCHA tworzy efekt maski
-jak się go otworzy nie wstrząsając wycieka zamiast kremy woda(???)

Może na wakacje będzie odpowiedni... Na razie kiedy mam troszkę czasu mieszam go z moim ulubionym kremem BB i z (białym)kremem z filtrem.

W skali od 1(da się jakoś znieść) do 5(totalni bubel) dostaje : 2



2. Rossmann, Synergen, Coverstick Antibakteriell (Korektor antybakteryjny do twarzy)


Co obiecuje producent?     

Przeznaczony do skóry zanieczyszczonej. Kosmetyk naturalny ze specjalnym wkładem odżywczym. Zapobiega tworzeniu się pryszczy. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.Działa antybakteryjnie. Nie zawiera parabenów. 
Cena : 7,99/4g   Dostępność: w każdym Rossmannie 

                                  

Ja posiadam kolor 04natur .... Chociaż jest on najjaśniejszy to okazał się bardzo ciemny. Teraz staram się do niego wrócić, ponieważ powoli przestaję używać kremu B.B. bo przecież nie zawsze się chce w lato nakładać i krem z filtrem i krem B.B. ... Mój ulubiony korektor okazuje się teraz za jasny... z tym jednak trzeba bardzo uważać... Bardziej widocznych wyprysków jednak nie zakryje. Używam go nabierając troszkę na  opuszek palca i wklepując w miejsce, które chcę zakryć. 

*PLUSY*
-antybakteryjny
-porządne opakowanie
-mały, poręczny, wygląda jak pomadka 
-cena
-dostępność

*MINUSY*
-łatwo z nim przesadzić
-ciemny kolor
-konsystencja 

Teraz troszkę już się do niego przekonałam :D Ale i tak jest odpowiedni tylko na wakacje ;)

Ocena: 1

3. Rossmann, Synergen, Compact Powder (Antybakteryjny Puder w Kompakcie)

Co obiecuje producent?

Antybakteryjny puder w kompakcie. Został stworzony specjalnie z myślą o skórze trądzikowej. Nadaje cerze naturalny wygląd i sprawia, że się nie błyszczy. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości. 
Cena: 8,99zł/9g   Dostępność : Rossmann

 Mam odcień 01 one (w nowej wersji 04 naturalny) . Kolor jest bardzo ciemny, wpadający w pomarańcz. Tworzy efekt maski, podkreśla wszystkie włoski na twarzy. Straszny... Kiedyś to był mój jedyny puder, więc zużycie jest duże, jednak teraz trudno mi go skończyć. 

*PLUSY*
-dostępność
-cena
-aplikator

*MINUSY*
-brak lusterka 
-kolor
-efekt maski

Na pewno nie kupię go więcej!!!

Ocena: 3,5


4. Synergen, kryjący krem antybakteryjny



 Co obiecuje producent?   

 Kryjący krem Synergen kryje niedoskonałości skóry nie zatykając porów. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i zaskórników. Przeciwzapalny. Bezpieczny dla skóry. Testowany dermatologicznie. 
Cena:8,99zł/40ml   Dostępność: każdy Rossmann



Kiedy pierwszy raz użyłam tego kremu, to od razu go zmyłam! Masakryczny! Nałożyłam go na krem matujący z Synergenu. Mój ulubiony krem B.B. idealnie współgra z tym kremem matującym, a ten krem z Synergenu jest straszny! Rolował się, tworzył efekt maski. Mam kolor 01 vanilla. W sklepie wydawał się najjaśniejszy, ale cóż... kolor może i odpowiedni na lato przeleżane na plaży.... Pachnie taką vanilią.... boskoo!!!

*PLUSY*
-cena
-dostępność
-zapach

*MINUSY*
-roluje się
-tworzy efekt maski
-kolor

Ocena: 3


5. Eveline, odżywka wzmacniająca paznokcie z  

diamentami



Co obiecuje producent?

Odżywka wzmacniająca z diamentami. Ochrona przed łamaniem i rozdwajaniem. Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci. Produkt testowany dermatologicznie. 
Cena: 12,59zł/12ml (myślę, że jest jak najbardziej przystępna...) Dostępność : Rossmann, Hebe
Na początku użytkowania byłam nią zachwycona! Paznokcie jak diament. Nie łamały się... Niestety później przekonałam się, że to tylko pierwsze wrażenie. Gdy tylko pomalowałam tą odżywką paznokcie, skórki zaczynały mnie piec i nie tylko przez chwilę... Ból utrzymywał się przez kilka /kilkanaście godzin. Ze skórek ból przechodził na całego paznokcia. Myślałam, że sobie go ,,wyłamię, zdejmę... wszystko, żeby tylko mnie to nie bolało'' byłam wtedy w szkole, więc nie mogłam jej niestety od razu zmyć. 
Pędzelek przy większym zużyciu bardzo się zbija i skleja.

*PLUSY*
-dostępność
-pierwsze działanie

*MINUSY*
-skład
-może przynieść więcej krzywdy niż pożytku
-czas schnięcia
-słabej jakości pędzelek

Niedługo pojawi się w projekcie denko... Nareszcie :D

Ocena: 4

Komentujcie! Podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami o tych kosmetykach... Opiszcie swoje,,buble'' :) 
MAM NADZIEJĘ, ŻE POST WAM SIĘ SPODOBAŁ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz