sobota, 23 stycznia 2016

Zmiany?

Hej! W tym poście chciałabym Wam opowiedzieć trochę o zmianach, jakie spróbuję wprowadzić na bloga! Miłego czytania.


1. Przerwa? 

Wiem, że wcześniej również nie dodawałam postów regularnie, ale od ostatniego wpisu minęło bardzo dużo czasu - prawie 6 miesięcy! Musiałam zrobić sobie przerwę, żeby przemyśleć różne sprawy, postanowić co dalej z blogiem... Już sądziłam, że porzucę blogowanie, jednak poczułam silną chęć pisania i mam nowy pomysł na tego bloga, który przybliżę Wam poniżej. 

2. Blog o książkach?

Ostatnio zagłębiłam się trochę w booktube i blogi o tematyce książkowej. Bardzo mi się to spodobało, a jako osoba kochająca książki postanowiłam, że zmienię trochę tematykę mojego bloga. Do tej pory z założenia był to blog lifestyle'owy, jednak na razie pojawiały się posty typowo kosmetyczne... Nie chodzi mi o to, że takie posty już nie będą się pojawiać - bo będą, ale postaram się je przeplatać postami o książkach - book haul'ami, recenzjami itp. 

3. Zmiana nazwy?

Nie jestem jeszcze pewna tego pomysłu... Tutaj liczę na Waszą pomoc! Myślę, że zmiana nazwy nie jest konieczna, ale chciałabym się odciąć od ,,poprzedniej tematyki'' bloga, rozszerzyć jego możliwości. Myślę, że gdybym coś zmieniła, to usunęłabym słowo LIFESTYLE... No nie wiem jeszcze jak to będzie wyglądać. Mam nadzieję, że mi doradzicie i pomożecie w tej kwestii. :D 

4. Co z formą? 

Muszę się przyznać, że są dwie główne przyczyny tak rzadkiego pojawiania się wpisów. Pierwszym czynnikiem jest to, że zawsze starałam się, żeby zdjęcia były dobre jakościowo, co jest trudne przy aparacie cyfrowym i tak marnym świetle. Drugi czynnik to pisanie. Chodzi mi o to, że każdy dotychczasowy post był dokładnie ,,odpicowany'', starałam się, żeby było idealnie. Czytałam tekst tyle razy, aż nie nabrałam pewności, że mogę opublikować. Teraz chciałabym, żeby posty były bardziej spontaniczne, takie na luzie. Postaram się mniej pisać, a więcej dodawać zdjęć. Mam nadzieję, że to podziała!

Zostawiajcie swoje propozycje zmian! Buziaczki, Olciaa :* ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz